skaam

Direktlänk till inlägg 8 juli 2017

Noora kläder

Av skaam - 8 juli 2017 23:12

Man kan ju nästan inte annat än att älska Nooras klädstil. Den är så fin. Här har jag gjort ett collage med bilder tagna från Google, min favvo är röda läppstiftet och polotröjan det känns verkligen som Noora. Sidan veraldo.dk har designat en kollektion som är på pricken lik Nooras om ni gillar Nooras klädstil lika mycket som jag så tycker jag ni borde kika in deras hemsida. Även denna hemsida; https://isecrets.se/teman/skam/where/filter_class-is-klder?p=4&order=qty_ordered&dir=asc&gclid=CIrd1vLL-tQCFRvGsgodawwA5Q
Har fina tryck med citat och texter från skam.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skaam - 20 juli 2017 21:58


Nu ska det komma en liknande serie som skam fast den ska hetta shame. Den ska spelas in i USA och vara på engelska. Karaktärerna har jag hört ska vara typ samma/liknande som i skam. Premiären ska vara i höst, men en så länge letar de fortfarande efte...

Av skaam - 18 juli 2017 21:59

Skam har en egen spellista på Spotify låtarna ligger i den ordningen som de spelas upp i, i serien. Verkligen jättebra låtar (de flesta). Har gjort en spellista själv också över mina personliga favorit låtar. Här är listan nrk har lagt upp rekomm...

Av skaam - 17 juli 2017 21:01


Nu kommer lite mer roliga fakta om skam: - "Eskild" och "Chris" pluggar på samma skola. (En teater högskola) -Sonja och Eskild är kusiner i verkligheten. - Lisa Teige (Eva) är dansare skolan hon gick på ville att eleverna skulle öva sig på a...

Av skaam - 17 juli 2017 15:41

I förgår var sista hela dagen i Oslo men wi-fi var väldigt dåligt på hotellet så jag skriver det sista inlägget nu om min resa till Oslo för allra sista dagen igår så packade vi typ bara och åkte tidigt på morgonen. Lördag var den sista hela da...

Av skaam - 14 juli 2017 23:31

Idag har jag hunnit med mycket, började dagen med att gå till kollektivet. Så fint det var älskar blåa vita hus. Sen gick vi en stund på stan jag köpte två tröjor. Vi gick och kolla lite på slottet och sen åt vi på..bislett kebab house (S3 avsnitt 6)...

Presentation


Hej! Denna blogg är tillför alla som älskar skam, för jag antar att jag inte är ensam om att göra det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards